{"id":1223,"date":"2016-05-10T23:01:34","date_gmt":"2016-05-10T21:01:34","guid":{"rendered":"http:\/\/yrityskatsastus.fi\/?page_id=1223"},"modified":"2016-05-11T14:12:09","modified_gmt":"2016-05-11T12:12:09","slug":"saumeri-oy","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/yrityskatsastus.fi\/koulutus\/keko-salo-2016-digi\/saumeri-oy\/","title":{"rendered":"Saumeri Oy"},"content":{"rendered":"

www.saumeri.fi
\n<\/a>Pinokedontie 10, 25190 Pertteli
\nYhteyshenkil\u00f6: Esa Ahonen tj, yritt\u00e4j\u00e4,\u00a002 \u2013 721 3011 \/ 0400 \u2013 322 931,\u00a0
[email protected]<\/a><\/p>\n

Yrityksen toiminnan kuvaus:
\n– Liikevaihto: 900.000 \u20ac
\n– Henkil\u00f6st\u00f6m\u00e4\u00e4r\u00e4: 8
\nSaumeri Oy toimii r\u00e4\u00e4t\u00e4l\u00f6ityjen, asiakasohjautuvien tuotteiden valmistajana ja jakelijana valtakunnallisille tukkuliikkeille. Tavoitteena on p\u00e4\u00e4st\u00e4 yhteisty\u00f6h\u00f6n, joka sis\u00e4lt\u00e4\u00e4 tuotteiden valmistuksen ja palveluiden jakelulogistiikan kokonaisuudessaan. Lis\u00e4ksi autamme yhteisty\u00f6kumppaneitamme kaupparakenteen kehitt\u00e4misess\u00e4 ja uusien innovaatioiden l\u00f6yt\u00e4misess\u00e4.<\/p>\n

Yrityksen kehitt\u00e4mistarve:<\/strong>
\n– Uusasiakashankinnan kehitt\u00e4minen ja tuoteryhmien tuotteistaminen monipuolistamiksi vastaamaan modernia laitekantaa. My\u00f6s koulutuksen kehitt\u00e4minen<\/p>\n

Ty\u00f6ntekij\u00e4n toimenkuva ja rooli ty\u00f6yhteis\u00f6ss\u00e4:<\/strong>
\n– Asiakkaan tunnistaminen ja tarpeiden kartoitus, osallistuminen graafiseen suunnitteluun, myyntity\u00f6
\nVaiheet:
\n* haalariharjoittelulla yritys ja toimiala sek\u00e4 mahdollisuudet haltuun
\n* uusiasiakashankinnalla ja heid\u00e4n tarvekartoituksella monipuolistamaan mahdollisuuksia
\n* markkinointi- ja myyntitoiminnalla resurssia
\n* mahdollisuus my\u00f6hemmin my\u00f6s osakkaaksi<\/p>\n

Tavoitteet harjoittelun aikana:<\/strong>
\n– sopeutuminen aktiiviseksi yrityksen toimijaksi
\n– alan perusosaamisen omaksuminen ja sen siirt\u00e4minen asiakaskontakteissa tapahtuvaksi heid\u00e4n tarpeiden kartoittamiseksi
\n– kyky\u00e4 luoda olemassa olevilla j\u00e4rjestelmill\u00e4 uusia tuotteita tai jopa tuoteryhmi\u00e4
\n– kyky\u00e4 luoda koulutuspaketteja asiakassuhteiden tehostamiseksi
\n– tavoitteellisuuden mittarit<\/p>\n

Miten arvioidaan ty\u00f6ntekij\u00e4n onnistuminen:<\/strong>
\n– em. mainittujen tavoitteiden arvioinnilla<\/p>\n

Ty\u00f6ntekij\u00e4lt\u00e4 toivotut tiedot ja taidot:<\/strong><\/p>\n

Ty\u00f6kokemus:<\/strong> kaupallinen, myyntiala ja graafisena alan perusteiden ty\u00f6kokemus eduksi<\/p>\n

Koulutus:<\/strong> AMK tai muu opistotasoinen kaupallisena alan koulutus eduksia, my\u00f6s k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6n osaaminen ty\u00f6el\u00e4m\u00e4n kautta lasketaan eduksi<\/p>\n

Kielitaito & ATK taidot:<\/strong> EN, RU puhe- ja teksti eduksi, ATK perusosaaminen, graafisen alan tunteminen<\/p>\n

Persoona:<\/strong> huumorintajuinen, sosiaalinen, omatoiminen, vastuuta kantava teamipelaaja<\/p>\n